duminică, 6 martie 2011

Sincronizarea, sincronizării sincronizate

Titlul original:

Incredible Japanese Synchronized Gymnastics !

   Despre japonezi circulă tot felul de calificative, dar toate tind către un singur vector: Perfecţionismul. Atenţie, n-am spus că sunt perfecţi, atribut pe care, cu siguranţă, nici ei nu-l doresc. Ar fi o tragedie pentru această naţie dacă "perfectul! ar fi fost dobândit deja. Ce le-ar mai fi rămas să facă, ce ar mai fi inventat, spre ce frontiere şi-ar mai fi dat frâu liber imaginaţiei şi abnegaţiei? 
   Vizionând filmuleţul postat mai jos, am avut un moment de derută. Nu ştiam (nici acum nu ştiu) pe ce blog să-i fac loc, fiind vorba, totuşi, despre sport. Mai întâi de toate am vrut să mă conving că filmul este autentic, să nu fie un trucaj sau un film de animaţie. M-am gândit că ar fi posibil ca evoluţia de la sol ar fi fost a unor...roboţi, căci, de la niponi, te poţi aştepta la orice. Eu n-am găsit cusur. Niciunul. Voi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu