marți, 29 ianuarie 2013

Danny MacAskill - un virtuos al pedalelor

 Pe lângă alte multe, am primit pe e-mail un filmuleţ cu titlul "Biciclistul fantastic, merită văzut". Neatractivă invitaţie, dar am vizionat clipul de la cap, la cap. Mi-am dat seama că nu este o făcătură de doi bani, ci, dimpotrivă, remarcându-se munca unei întregi echipe de profesionişti. De departe, protagonistul mă captivase realmente. Un virtuos al pedalelor! Imagini impecabile, muzică fără cusur şi, mă repet, un performer la ghidon care a pus stăpânire pe pulsul inimii ce mi-a fost dată în dotare.  

  Îmi era cât se poate de clar că va trebui să postez şi eu acest filmuleţ pe Aqvila, dar nu mă hotărâsem în cadrul cărui grup tematic. Putea fi la "Suporter sportiv", dar şi la "Superlative" în egală măsură. Privind mai cu atenţie trikurile am realizat că cel mai potrivit loc pentru postare ar fi aici, pe "Incredibil", pentru că, fără doar şi poate, unele mi-au părut absolut remarcabile. Aşadar, prima dilemă o rezolvasem, dar mai aveam să aflu cine este eroul acestui filmuleţ. Cu greu, dar am reuşit să-l identific în cele din urmă. Dumnealui se numeşte Danny MacAskill, dar i se mai spune şi "Danny MegaSkill". S-a născut în data de 23 decembrie 1985, în localitatea scoţiană Dunvegan, de pe insula Skye. A renunţat la meseria sa de bază (mecanic auto) şi s-a dedicat ciclismului integral. de vreo 12 ani. În momentul de faţă este un profesionist şi a avut numeroase apariţii în spaţiul mass-media cu tot felul de cascadorii, concursuri, filmări pentru reclame (Volkswagen Golf Estate, de exemplu), sau în videoclipuri muzicale ( pentru Doves, single-ul "Winter Hill").
    La 16 noiembrie 2010, MacAskill a finalizat un nou videoclip: Way Back Home, produs de Red Bull Media House. Este tocmai filmuleţul pe care l-am primit şi pe care vă invit să-l vizionaţi. Pe parcursul filmului (care are peste 25 de milioane de accesări până în acest moment) ne-au fost propuse câteva obictive interesante din Scoţia: Castelul Edinburgh , Berwick de Nord , buncăre din timpul războiului de pe insula Inchgarvie sub Podul Forth şi o staţie hidro-electrică de putere , în Scottish Highlands.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.