marți, 29 aprilie 2014

Tânărul care cântă la pian fără mâini (Video)

   Sub titlul: "Viralul zilei. Tânărul care cântă la pian fără mâini", site-ul Yahoo!News a postat următoearea ştire:
"Un tânăr le arată tututor că nu există „nu pot”. Performanța sa este uluitoare, reuşeşte să cânte la clape cu toate că are un handicap sever.  
Pentru a reuşi să cânte se foloseşte şi de nas. Iar rezultatul muncii sale, muzica, este comparabil cu cel al unui pianist profesionist. Comentatorii de la acest clip l-au încurajat să continue şi au rămas impresionaţi de calităţile sale.
Filmuleţul este postat din anul 2011, însă abia zilele acestea a apărut pe site-urile care promovează clipurile cu potenţial de a deveni virale pe internet."
   Mai întâi de toate a trebuit să mă dumiresc la ce anume se referă termenul "viral". Mi-a luat ceva timp, credeţi-mă! Cu titlu de dicţionar, nu vă pot traduce, însă am înţeles că viralul defineşte orice fel de material text, foto, audio, video sau audio-video prezent în zona digitală şi care este transmis din om în om, atingând repede şi fără niciun buget de promovare un număr mare de oameni. Cam ca o răceală. Strănuţi şi bagi în spital zece inşi ce au avut ghinionul să-ţi fie în vecinătatea imediată.
   Trec şi peste stângăcia redactării materialului, căci, până la urmă, din SMS-uri şi Chat-uri de unde pretenţii jurnalistice? N-am putut trece însă indiferent peste conţinutul video. Incredibil! Nu este pentru prima dată când oameni cu probleme fizice severe m-au impresionat. Mai întâi atitudinea, dar şi performanţele lor, mai ales în domenii unde alte sute de milioane de oameni, perfect valizi, nici măcar nu îndrăznesc să spere că ar fi posibil. Am tot respectul pentru cei ce înfruntă soarta, pentru cei ce nu-şi acceptă condiţia de inferioritate, pentru cei ce strâng din dinţi, udă pământul cu sudoare şi lacrimi, trudesc până la epuizare, dar nu cedează. 
   Despre protagonistul din filmuleţul postat pe YouTube nu vă pot spune nimic. N-am aflat cine şi de unde este, niciun nume şi nicio vârstă. Filmuleţul s-a propagat "viral", dar nimeni n-a postat mai mult decât câteva cuvinte patetice. 
   Nu ştiu cine este, dar aplaud reprezentarea lui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.