joi, 7 noiembrie 2013

Când e să ai bulane...tir cu arcul se cheamă

   Doream să public un alt material pe acest blog, dar căutând tot felul de informaţii, pe net, desigur, am dat peste altceva, care, pe de-o parte, mi-a oferit prilejul de a-mi clăti ochii a frumuseţe, iar pe de altă parte mi-a stârnit la modul sincer admiraţia.
   Nu ştiu câţi îşi amintesc de legendarul Robin Hood şi despre performanţele sale, însă am ferma convingere că sunt infinit mai puţini cei ce pot admite că tirul cu arcul poate fi practicat altfel decât, cum să spun?, cu mâinile. Ei bine, este posibil...cu picioarele, mai ales dacă acestea sunt ale unei femei.

   Prima eroină este din Argentina, se numeşte Claudia Gomez .(Foto dreapta) şi figurează în celebra Carte a Recordurilor (Guinness World Records) cu reuşita celei mai mari distanţe de tragere la ţintă, evident, reuşită: 5,04 metri  (16 ft 6.4 in).
   Mai mult decât o declaraţie a Claudiei Gomez, pe care postul de televiziune CBS a făcut-o publică, n-am găsit, iar faptul că "ţintesc la fel de bine cu mâinile, ca şi cu picioarele" nu mi s-a părut prea relevant în contextul rubricii "Incredibil" a Aqvilei, dar, pe când mă pregăteam să abandonez subiectul, am descoperit pe YouTube un filmuleţ cu Claudia Gomez, ce m-a făcut să cred că se televiza tocmai momentul în care a fost stabilit recordul cu pricina, cam prin anul 2007.


      O fi reprezentanta din Ţara Tangoului demnă de Guinness Book, numai că insistentele mele cercetări după cai verzi pe pereţi mi-au dus paşii virtuali pe o altă pistă, prin America, unde, în cadrul emisiunii America's Got Talent, adică "Americanii au talent", m-a făcut să tresalt a admiraţie un alt arcaş de sex feminin. N-am exagerat cu nimic folosindu-mă de verbul "a tresălta". Dincolo de performanţa "săgetătoarei", care, personal şi dezbărat de subiectivism, am considerat a avea un plus consistent de dificultate, m-a surprins titlul filmului postat pe YouTube: Moldavian Archer (America's Got Talent), pentru ca, ceva mai jos, să aflu şi numele concurentei: Lilia Stapanova.
   Lilia s-a născut în anul 1987, la Chişinău, Republica Moldova. Din 2010 locuieşte în Statele Unite, la   Las Vegas, Nevada. Fiind de profesie contorsionistă, ca şi părinţii săi, este o prezenţă obişnuită în lumea show-ului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.